"Nauta Sanxenxo iza de nuevo la bandera azul del puerto tras solventar un escape puntual de hidrocarburos procedente de un barco
26.08.2010
La Bandera Azul del Puerto Deportivo Juan Carlos I ondea de nuevo en estas instalaciones públicas una vez que Nauta Sanxenxo, la empresa pública que gestiona estas instalaciones municipales, solventó ayer, en un breve espacio de tiempo, un vertido puntual de hidrocarburos procedente de uno de los barcos allí amarrados.
Y es que en el momento en el que fue detectada esta situación se puso en marcha un protocolo de actuación que incluyó la instalación de barreras y la utilización de productos dispersantes del escape.
La inmediata respuesta ante este incidente conllevó también la bajada preventiva de la bandera azul, que fue izada de nuevo al cabo de dos horas, momento en que se restableció la normalidad en la lámina de agua.
Sinalo en vermello o que a toda luces parece que o CSI tense que aplicar porque primeiro din que o verquido é dun barco e logo din que teñen que determinar o causante deste verquido, pero non era dun barco????
Pero hai que lembrar as obras que nos venderon no seu día para poder volver ter a bandeira azul, obras que custaron 138.610,20 euros sen Ive para a recollida e posterios tratamento de augas procedentes da limpeza e reparación de embarcacións no varadoiro tal e como se pode ler na seguinte resolución
Adxudicación a que se presentaron 3 empresas, obtendo as dúas perdedoras 0 puntos frente aos 2.97 de CCS. Para ver a resolución premer aqui............. resolución
Agora falta coñecer os resultados da investigación do CSI - Verquido e asi como publicitan que se esta investigando dean a coñecer o resultado da mesma non fagan como as investigacións da praia de Nanín que tódolos anos hai un verquido, este non podía ser menos, e nunca dan atopado o mal a pesares de ser de sobra coñecido. Claro que a veces dar nomes pode resultar ser contraproducentes e por iso mellor deixar todo no limbo da ignorancia.
Salvador esperemos que neste tema teñas algo máis de efectividade que no da Madama pois non sempre se pode estar de brazos cruzados mirando.