viernes, 27 de noviembre de 2009

Apareceu o convenio

Ao final hoxe resolveuse o conflito cos sindicatos: a firma dun convenio o luns.

Este é parte do comunicado de prensa: " Los sindicatos representados en la Mesa de Negociación del Ayuntamiento pontevedrés de Sanxenxo esperan firmar, el próximo lunes, un documento que garantice la convocatoria de plazas de promoción interna en 2010.

Este documento, que deberá ser certificado por la alcaldesa de Sanxenxo y el concejal de personal, incluirá la convocatoria adicional de alrededor de 29 plazas pendientes de la Oferta Pública de Empleo (OPE) de 2007, según un comunicado de los sindicatos CCOO, CIG, CSIF y UGT.

Con la firma de este escrito, que se anexará al acta de la Mesa de Negociación, los sindicatos esperan poner fin a los conflictos surgidos con esta Administración local por su "falta de predisposición" al diálogo."

Salvador hoxe ofreceulles ese trato, agora hai que agardar para ver si cumplen co que tiñan previsto os sindicatos entre outras cousas ir ao pleno. Claro que por eso se dou tanta presa hoxe Salvador en anunciar este trato para evitar que dita protesta se producira o lúns, xa que vendo as declaracións destes días e o pouco dialogo que había que de repente aparezca hoxe co convenio, uiiiiiiiii, a min dame que esto é para calar bocas. Pero xa veremos.