miércoles, 16 de junio de 2010

O mesmo anuncio un ano despois

Como neste concello nada é casual e os anuncios publicitarios están a orde do día e como non para exemplo unha mostra.

Hoxe o grupo de goberno sae na prensa co seguinte: "Sanxenxo móvese’ es el lema del proyecto diseñado por el Concello de Sanxenxo orientado a crear un ‘obradoiro de emprego’ que dé trabajo a 45 personas en el ámbito social y de servicios. Para ello, la Administración local aspira a conseguir una subvención de la Consellería de Traballo e Benestar Social de 983.078,10 euros, la cuantía necesaria para acometer esta iniciativa. Por su parte, el Ayuntamiento se ocuparía de poner a disposición tanto el material como las instalaciones precisas, mientras que la Unidade de Promoción e Desenvolvemento de la Deputación de Pontevedra se encargó de elaborar los módulos formativos.El Concello de Sanxenxo ya presentó esta mañana en la Xunta de Galicia la solicitud para el proyecto que se centraría en la atención sociosanitaria a personas en el domicilio, además de en otras dos áreas que serían la de carpintería y la de jardinería y trabajo forestal. "

Esta sería unha boa noticia si tivese un mínimo de credibilidade, cando nos concellos limítrofes xa foron concedidas as axudas para os obradoiros de empreo ao concello de Sanxenxo inda di que os vai pedir.
Pero claro como hoxe en día hai algo chamado hemeroteca so hai que ir ver o que se publicaba o 11 de xuño do ano pasado:

"El Concello de Sanxenxo, a través de la Diputación y la Consellería de Traballo, pretende poner en marcha varios Obradoiros de Emprego que den trabajo a parados mayores de 25 años. El primero de ellos pretende ubicarlo en A Fianteira con el objetivo de destinarlo a recuperar el entorno de A Telleira.

El Concello de Sanxenxo ha comenzado a preparar la documentación necesaria para tramitar, junto con otras administraciones, la creación de obradoiros de emprego que ayuden a formar en determinados campos a los jóvenes del municipio y, a su vez, a ampliar la red de servicios e instalaciones con que la entidad local viene contando actualmente.

El primero que se tramitará estará ubicado en el lugar de A Fianteira, Vilalonga, y se encuadrará en el ámbito de A Telleira.El plan de formación ocupacional, que en este caso se desarrollará conjuntamente con la Deputación Provincial de Pontevedra y la Consellería de Traballo e Benestar, incluirá las especialidades de carpintería y trabajos forestales - jardinería y constará de dos fases semestrales.

Zonas verdes > Dentro de este obradoiro se tratarán de recuperar y acondicionar determinadas zonas verdes municipales a través del módulo de jardinería así como la obtención de determinado mobiliario urbano, como pasarelas de madera, jardineras, bancos y papeleras, ideado para su colocación en determinados puntos del ayuntamiento con unas especiales características estéticas y medioambientales.

El total de alumnos-trabajadores que participarán en este obradoiro será de 24." (diario de Arousa 11/6/09)

Como vedes inda estamos esperando o do ano pasado que non sabemos que ocurreu coa tramitación, si chegaron a tramitalo, e agora sorprendennos coa mesma noticia, cambiamos unhas cantas palabras, e xa temos un anuncio ideal de proposta.

Que pena, coa crise que estamos a vivir e que se xogue así mentras noutros concellos hai tempo que disfrutan deste plan de emprego, levan recuperado patrimonio municipal a vez que se forma aos parados en Sanxenxo anunciamos o mesmo cada ano pero non pasa máis alo do simple anuncio.

Un ano e 4 días despois volvemos ler o mesmo na prensa, para eso non fai falta ter unha persoa responsable de prensa para que cada ano reedite a mesma nota de prensa.