domingo, 21 de junio de 2009

San Xoan

O día 23 son as fogueiras de San Xoan e para elo precisase sacar un permiso para facer a fogueira e que así estean todas localizadas por si pasa algo.
Na oficina de medioambiente en Vilalonga non os tramitan, para pedilo dinche que tes que ir a Policía Local, claro é que nesa oficina non teñen policía local medioambiental asociada, non sei que fai alí o coche aparcado tódalas mañas pero bueno, si hai que ir a local pois vaise, non van quedar os cativos sen fogueira e menos sen sardiñas e churrasco.
A miña sorpresa foi que o solicitar o permiso atópome con isto que hai que debuxar un plano de situación e cubrir un formulario en perfecto español. NON TEÑEN AS SOLICITUDES EN GALEGO a pesares de que a lei os obriga a telos nos dous idiomas, pois ambas linguas son oficiais.
Estranar non me estrana vendo todo o que esta ocorrendo coa famosa enquisa sobre o galego, para anular un decreto que eles mesmos aprobaron, e pregúntome eu si lle poño o nome de onde eu vivo en galego ¿saberán chegar? Porque a verdade e que me nego a traducir o nome de onde eu vivo tan soio porque queren todo en castelán.
Por iso lle recordo ao concello e a policía local que o seu deber é ter esa instancia tamén en galego, así que vaian tomando nota.