sábado, 21 de junio de 2008

Novo aparcadoiro en Sanxenxo


Inda que hoxe debería escribir sobre os orzamentos do 2008, da polémica do pleno ou mesmo da situación da policía local vou deixar estes temas para a semana e seguro vos preguntares ¿por que?

Pois moi sinxelo, recibín un correo pedíndome que o publicase, pois nese correo dase a solución a problemática do aparcadoiro en Sanxenxo, si como o lestedes, en Sanxenxo contase con novas prazas de aparcadoiro.

A persoa que me remite o correo atopábase onte as sobre as 10 da noite polo porto deportivo cando ve chegar dous autobuses con xente que acudía a unha voda o Real Club Náutico e claro como facía calor e andar con tacos se non se esta acostumada costa entón que mellor que que os autobuses os deixen na praza que esta situada enriba do aparcadoiro, así so é baixar unhas escaleiras e directos para o convite.

E claro segun se ve nas fotos e me contas a praza estaba chea de “cagadas” de gaivota e algunha de días, porque como non choveu estes días a praza esta chea de excrementos avícolas, e xa que a xente nin ten mobiliario nin se usa máis que pas festas patronais pois que mellor que usala como APARCADOIRO, pero iso si, non un aparcadoiro calqueira porque non vexo eu aparcando a algún os seus audis, bmw, mercedes,..., que eses xa teñen reservados e a salvo de proxectis aéreos senón un aparcadoiro para todos aqueles que sufrimos cando temos que ir a Sanxenxo no verán e non temos onde deixar o coche para facer un recado de 10 minutos. Porque segun me comentan os autobuses non deixaron o persoal e se foron, senón que permaneceron alí aparcados, e digo eu ¿dan permiso para iso? ¿a voda era de alguén importante para usar a praza como parking? ¿é esta unha practica habitual? Non di a constitución que todos somos iguais POIS EU TAMEN TEÑO DEREITO A DEIXAR O COCHE ALI APARCADO mentres me vou tomar unha mirinda a calquera dos locais que por alí hai que pa iso pago impostos e aposto que a maioría que foron o convite sonche de calquer lado menos de Sanxenxo.

Moitas grazas a persoa que me pasou as fotos, pois a verdade e que con ese espazo como aparcadoiro tería unha utilidade real, pena que o “Palanquín” non poida botar a sesta a gusto con tanto ruído de tubo de escape.