miércoles, 10 de noviembre de 2010

A limosna de Dorrón.

Outra das noticias de hoxe foron as declaracións da anpa de Dorrón sobre a situación do colexio. Estas declaración deixan patentes o enganos aos enganos que estiveron sometidos estes últimos meses e que como bos samaritanos esperaron pacientes ata que lla meteron doblada, crendo ata na palabra dun conselleiro que quedou claro que palabra non ten. Pero vamos por partes:

1. Vai sendo hora que as Anpas empecen a reclamar o que lles prometeron pero xa non por eso sinón polo ben dos meniños que teñen dereito a ter unhas infraestructuras en condicións. «Queremos expresar la profunda decepción que nos causó al ser informados de la ausencia de cualquier anteproyecto, un compromiso efectuado por el propio conselleiro de Educación (Jesús Vázquez) en diciembre del año pasado», subrayó la asociación de padres en un comunicado.  Sin orzamentos poucas obras se poden facer e por moito que lles falen dunha partida xeral en Galicia hai máis concellos onde repartir.
2. «Esperaremos pacientes a la reunión a la que quedamos emplazados para enero, pero no permitiremos ni más retrasos ni más engaños», precisaron. A este ritmo a paciencia non lles gaña nin o santo Job de marras, pero non so os de Dorrón senón tamén os de Vilalonga que volven a esperar pacientes dous meses e mentres tanto o tempo pasa e seguro que nas eleccións vendran prometendo as obras.
3. La idea surge a raíz de las manifestaciones del Ayuntamiento que subrayaban que todavía no habían determinado si la compra de la parcela, valorada en unos 20.000 euros, era necesaria o no para que la Consellería de Educación ejecutase la reforma del actual recinto escolar. As mentiras teñen as patas cortas e moito dicir que os terreos estaban a disposición e agora resulta que teñen que dicir o que moitos xa sabiamos que non esta e que de momento non pensan en mercalo.
4. «Nos ofrecemos para recorrer todos los hogares de nuestra parroquia solicitando una pequeña limosna para comprar el malogrado terreno», ironizaron desde la Asociación de Nais e Pais del colegio público de Magaláns. En el mensaje a la alcaldesa, Catalina González, también le recomiendan que «no lo dude, sea humilde, pídanos ayuda».Pois como medida de presión ata me gusta a idea, porque eso sería deixar en evidencia ao equipo de goberno e sobretodo o concelleiro da parroquia Tino aportaría o seu gran ou defendería a idea de que o concelo ten que mercar ese terreo de urxencia?
5. A concelleira de educación PAZ LAGO, e a que dixo o día da visita do conselleiro de Educación o ano pasado, que non durmia tranquila polo tema dos colexios pero que agora que tiña a solución xa o podia facer, pois será a única que ve a solución porque o resto seica teñen que esperar ao 2013 por non dicir xa 2015 en diante. Pois a pobre non vai poder conciliar o sono ata polo menos o 2.013.

.Destacan también la ausencia, en la reunión del pasado viernes, del concejal delegado de Dorrón, ya que creen que debería haber defendido el proyecto de ampliación del colegio de Magaláns Porque se olvidan de criticar a xestión de Paz que é a que ten competencia neste tema?
6. A estas altura pedir votos de confianza e como pedir que chova café e os sapos se convirtan en principes azuis,A pesar de la tregua, los padres de alumnos del centro escolar no comprenden el motivo por el que en los últimos cuatro años no se pudo adquirir para la reforma del colegio la única parcela necesaria para ello. «Es lamentable, demuestra una nula capacidad de gestión», recalcaron A resposta esta clara:  porque nin lles interesa nin queren. E si ven que se alteran sempre poder traer outra cabeza de turco a pasear polas instalacións e facer novas promesas.
7.Recuerdan que solicitaron información al respecto hace más de un año, además de pedir una reunión con la alcaldesa, “no teniendo más respuesta que la recibida en la reunión de hace cuatro días, exceptuando tan sólo algún mensaje enviado a través de algún intermediario diciéndonos que estaba todo arreglado” Casi lles vou regalar o disco da Sarita Montiel en versión adaptada a Sanxenxo para que non se aburran moito na espera e xa se sabe que non mellor desprezo que non facer aprecio.

NOTA; textos sacados da Voz e do Diario de Arousa.