lunes, 6 de septiembre de 2010

Reflexións detrás dunha barra

Hoxe quero deixar unha reflexión que me achegou un hostaleiro deste concello e no que formula algunhas preguntas moi interesantes:

Reflexión sobre o turismo en Sanxenxo


Eu son propietario dunha taberna,que paga os seus impostos todo o ano,e este veran deime de conta dunha cousa: E moito mais rentable dar todo de baixa e establecerse en plan pirata xa que, en calquer casa particular podese montar un restaurante e dar comidas a un modico e a veces non tan barato precio popular, vendo a calidade do servicio (Vexanse FURANCHOS E LOUREIROS).

En calquer quiosco de praia podes ver unha carta de comidas como en calquer restaurante,¿e unha cousa que eu non entendo? ¿Grifo de pedal ou de cobado?¿redes mosquiteiras? ¿Gomas no piso da cociña para que non resbales? ¿Temperaturas das neveras? E todas esas cousas que che pide Turismo e mais Sanidade ,¿non hay quen pida licencias de apertura dos locais e mais da sua actividade?.

Queremos un turismo de calidade e ¿Qué e o que lle ofrecemos? Por que, que nadie se equivoque pero Sanxenxo vive do turismo non da construcciòn, e esto esta quedando demostrado a partir de este ano, ¿A que fabricas podemos ir a traballar?.

Non quixera meter a pata a falar do que non sei pero eu creia que un Quiosco sò pode vender: Prensa, refrescos, helados, lambonadas ,e algun bocadillo envasado o vacio. Prohibese-lle por tanto calquer tipo de elaboración de comidas.

Non me vou a meter cos precios, nin tampouco co a cantidade de xente que traballa en eles nin de que maneira estan, xubilados o en estados hixienicos lamentables. Que non nos pase nada si algun destes furanchos arde ou que non haiga unha explosion de gas e que non pille a nadie dentro porque,¿Haber donde estan os papeis de industria destas instalacions ? ¿Por qué hay unha bombona de butano nun quiosco?.

Non vamos a falar tampouco dos FURGONETA -BAR que veñen cada pouco po-las praias a vender a sua mercadoria a precios tamen populares .

Tampouco quero quedar atrás sin falar das nosas famosas festas gastronomicas, que se supon adicada a un sò producto e ofertan unha gran cantidade e variedade productos que o fin a estrela da festa a que estaba adicada queda sò no cartel, sendo o churrasco,tortilla,paella (Moi tipica de Galicia) e os criollos os reis da festa para gusto dos bolsillos dos organizadores.

Personalmente son dos que que quero o pè do meu negocio haixa mais empresas para facer unha competencia san pero, por favor ¿Cómo queremos ter servicios si en este pobo noso a mayoría dos negocios estan ilegais?

¿Seguimos na edade media neste concello? creo que si, o que mais e o que menos non vai, non quere ,non pode, denunciar a un veciño e eu son de estos, digo eu que cada un faga na sua casa o que queira mentres que a min non me moleste pero, ai ahora estame a ir a carteira a min e mais a moitos veciños de Sanxenxo, personalmente a miña facturacion de este ano baixoume moito respecto o ano pasado, e son moitos cartos, dan ganas de dar todo de baixa e ser pirata coma todos,ou ben ir o xulgado e denunciar con nombre e apellidos a todos estos locales, pero como vas a facelo si e a propia policia e concejales os que teñen que facer esto e velos dentro facendo as suas comidas e cenas de empresa.


¿Non hai inspectores de turismo,sanidade ? ou como e a miña opinion que e : como estos locais non existen non vamos a eles.

Un saúdo
.