Cada mes temos unha nova noticia sobre o parque empresarial, e a cada cal sempre se atopan problemas de cartos. Hoxe é a reclamación da Xunta dos cartos que lles correspondía pagar aos propietarios polo enlace.
"A lo largo de este año la Xunta solicitó ya en varias ocasiones el pago de la parte asumida por los empresarios, presentando para ello una certificación por el total de la obra. Los empresarios exigen, sin embargo, una factura que justifique el desembolso de la cantidad comprometida y que contable y fiscalmente deje “las cuentas claras” a nivel interno.
Los empresarios disponen de un aval bancario por valor de 500.000 euros a favor de la Xunta de Galicia. La factura permitiría a los empresarios obtener un cheque bancario y recuperar el aval, una fórmula que ya habían consensuado con el anterior director xeral de la Consellería pero que ahora encuentra ciertas dificultades"
Problemas de avales, denuncias de que o enlace ten deficiencias, .... pero o que se anunciaba como o gran investimento que ia estar funcionando no 2007 a realidade é outra.
Non sei cal será o novo problema que aparezca pero o prazo do primer trimestre do 2010 estase esgotando.