martes, 6 de octubre de 2009

Foto denuncia

Hoxe vou colgar as fotos que me achegaron por mail o día 3 de outubro co seguinte texto:

estas fotos fueron tomadas a última hora de la tarde de hoy. mando una en la que se ve a un buen número de turistas caminando, para que no digan que no había gente. Una vergüenza, bolsas de basura, gaviotas comiendo los desperdicios orgánicos, restos de marisco. Alguien tendría que irse a la calle y dejar su concejalía. Á lo mejor también habría que tirar a algún hostelero al mar.






Grazas M.O.O. polo envio das fotos. Esta situación non é nova e xa non so as bolsas de basura senon o cheiro que hai nesa zona e a suciedade que queda, pois podese comprobar nas fotos como estan as lousas do chan.

OS DATOS:
No pleno do 26/08/09 levouse a modificación do contrato da recollida de lixos e limpeza viaria por parte da empresa "URBASER" na cal se contempla o seguinte:

"“Co obxecto de mellorar o servizo de recollida de lixo analizouse coa empresa adxudicataria “Urbaser, S.A.” unha serie de medidas de ampliación e reforzo do mesmo.
Estas medidas son a recollida de lixo polas tardes en zonas de alta utilización e recollida do contorno do porto deportivo de Sanxenxo, o servizo de limpeza viaria nas zonas de alta utilización e un servizo de mantemento, limpeza e baldeirado de papeleiras.
A recollida de lixo polas tardes en zonas de alta utilización e no contorno do porto deportivo de Sanxenxo tería un custo de
7.651,75 euros/mes (IVE incluído) durante os meses de xullo, agosto e setembro.
O servizo de limpeza viaria nas zonas de alta utilización, polas tardes, tería un custo de 3.664,93 euros/mes (IVE incluído) durante
os meses de xullo, agosto e setembro.
O servizo de mantemento, limpeza e baldeirado de papeleiras tería un custo de outubro a xuño, inclusive, de 7.400,57 euros/mes e
de 14.261,17 euros/mes nos meses de xullo, agosto e setembro. En ámbolos dous casos o IVE esta incluído nestas cantidades.
Deste xeito, o aumento total sería de 109.388,64 euros anuais e unha cifra rateada de 9.115,72 euros/mes, IVE incluído.
Analizado o expediente, o informe de fiscalización da intervención municipal e co fin de mellorar o servizo no seu conxunto, esta
alcaldía, propón ó Concello Pleno a adopción do seguinte acordo:
PRIMEIRO: aprobar un cuarto modificado do contrato asinado coa empresa “Urbaser, S.A.” para a recollida de lixo, facendo constar que esta modificación rexerá ata o remate definitivo do contrato cuxo vencemento é o día 31 de decembro de 2009, sen posibilidade algunha de prórroga."

Este contrato foi recurrido polo BNG entre outras cousas porque non foi un concurso aberto, senon que se concedeu este contrato a dedo.

Sometido o asunto a votación ofrece o seguinte resultado:
Votos a favor: Oito (Grupo do P.P.)
Votos en contra: Tres (Grupo municipal do B.N.G.)
Votos pola abstención: Tres (Grupo municipal socialista de Sanxenxo e grupo municipal mixto)
En consecuencia, proponse ao Pleno municipal a adopción do seguinte acordo:
PRIMEIRO: aprobar un cuarto modificado do contrato asinado coa empresa “Urbaser, S.A.” para a recollida de lixo, facendo constar que esta modificación rexerá ata o remate definitivo do contrato cuxo vencemento é o día 31 de decembro de 2009, sen posibilidade algunha de prórroga, polas seguintes contías (I.V.E. incluído):
- Recollida de lixo polas tardes en zonas de alta utilización e no contorno do porto deportivo de Sanxenxo: 22.955,25 euros (xullo, agosto e setembro).
- Servizo de limpeza viaria nas zonas de alta utilización, polas tardes: 10.994,79 euros (xullo, agosto e setembro).
- Servizo de mantemento, limpeza e baldeirado de papeleiras: 66.605,13 euros (outubro a xuño) e 42.783,51 euros (xullo, agosto e setembro).

O concello paga pero non vixía porque ¿co que se paga esa zona non podía estar máis limpa?

enlace da acta do pleno: preme aqui....