miércoles, 9 de septiembre de 2009

Piragüismo

Hoxe lendo a sección de deportes dalgún xornal volvin ser testigo da mala xestión do grupo de goberno. A día de hoxe o clube de piragüismo so sabe que hai un deseño pero por moitas visitas que fixo a alcaldesa últimamente a Santiago non hai un convenio firmado para a execución das obras.

Non me vale a excusa de que falta algún informe por recibir pois a parte de ter un deseño hai que ter un orzamento para realizar a obra sexa na ubicación para a cal fixeron un modificación puntual do PXOM ou noutra.

E digo todo isto porque onte en Ribadumia inaugurouse as instalacións do seu clube: “El club de piragüismo Náutico O Muíño de Ribadumia es desde ayer un club enormemente afortunado. El presidente de la Deputación de Pontevedra, Rafael Louzán , presidió junto a la alcaldesa, Salomé Peña , el acto de inauguración de las remodeladas instalaciones del complejo náutico-deportivo de la localidad de origen del propio Louzán, en las que el ente provincial ha invertido en los últimos años la friolera de 600.000 euros. Todo, para que los palistas locales y su club den un nuevo salto de calidad en la enorme progresión que están demostrando en los últimos años. ” (A Voz de Galicia).

¿Porque a alcaldesa non negociou coa deputación? Xa sei que estes últimos anos ir a Santiago suporia un Via Crucis para a alcaldesa pero pudo recurrir o seu amigo Louzán e ir xestionando algo, pero non, acordalles agora esta obra tan demandada pero a realidade é que a día de hoxe non hai un so convenio firmado e o concello non ten capacidade económica para facer fronte a esa obra, así que a seguir esperando.