viernes, 19 de febrero de 2010

Crisis para todos menos para a Igrexa

Estes días coñeciamos a seguinte noticia: "Los 252,6 millones de euros, 11 más que en el ejercicio anterior, ingresados por la Iglesia gracias a la famosa “X” en la declaración de la renta de 2009,"

Según se pode ler en El Plural : "Nueva financiación
Pero, ¿cuánto es “poco” para los obispos? Al parecer, el nuevo sistema de financiación implantado en 2007 sólo ha traído ventajas. Aunque Martínez Camino explicó que el clero pierde 30 millones de euros al año porque ya no está exento de IVA, Público cifra en 133 millones, descontando este ajuste, las ganancias de la Iglesia con el nuevo método. Los obispos pagan IVA, pero la asignación del IRPF subió del 0,52% en 2007 al 0,7% actual. Una verdadera bendición que no ha impedido la beligerancia de la cúpula católica con el actual Ejecutivo. "

Din que fan moito con poucos cartos pero non vexo eu que en Sanxenxo a Igrexa invirta moito na conservación dos seu patrimonio senón que inda o concello en forma de subvencións ten colaborado en distintas obras de restauración a parte de facerse cargo de manter os atrios coidados en moitas das parroquias e inda se queixan de que pagan IVA. O terán que pagar como todos.

Por iso a pregunta que quero propoñer para debater é ¿a igrexa debería manterse cos seus propios fondos ou debe seguir recibindo as cuantías do Estado?

A miña resposta é que si vivimos nun estado laico debe manterse por si soa ou sinón o resto de relixións tamén teñen dereito a un cacho do pastel e habería que por unha casilla para un X na renta.