domingo, 11 de abril de 2010

Oposición unida: problema para a alcaldesa

"Los tres partidos de la oposición en Sanxenxo (BNG, PSOE y VIPS) solicitaron la celebración de un pleno extraordinario para debatir los efectos que tendría el Plan de Ordenación do Litoral (POL). En los puntos del día de l citado pleno, la oposición prevé que se exponga el plan de protección de costa para el municipio, los criterios y sugerencias del grupo de gobierno municipal a la Xunta sobre el documento, y presentar una alegación de la corporación municipal contra el avance del POl que se remitiría a la Administración autonómica." (A Voz de Galicia)

“A pesar de que se debería entender como ordenación so litoral a franxa costeira do noso concello, as repercusións serán na totalidade do noso municipio, con consecuencias económico-sociais para os veciños de Sanxenxo, modificando o tipo de asentamento característico do noso país”, argumentan para explicar la necesidad de un pleno extraordinario, el primero que solicitan en lo que va de legislatura.

Recuerdan la indefensión jurídica generada por la presentación del POL, tanto en los empresarios como entre los propios vecinos del municipio.

“As suxestións que están sendo remitidas polo grupo de goberno neste período de consultas do Plan non foron informadas ou contrastadas cos demais grupos da oposición, membros da Corporación elexidos democraticamente, polo que non poden ser enviadas en nome do Concello”, concluyen. " (Diario de Arousa)