domingo, 28 de diciembre de 2008

A panxoliña de Xan o das Xaneiras

No centro de Día
entraron os inspectores
e a algúns do concello
subironselle os colores.

Crisis, crisis, crisis
crisis neste centro
e os velliños comían
ensalada hasta con fento!!!

Entre tanto alboroto
a alcaldesa co cú apretado
sacouse o morto de enriba
pagando todo o contado.

Crisis, crisis, crisis
crisis de collóns
que os vellos non tiñan
nin aughua pó sintrón.

E seica co follon este
a culpa nadie a tiña
pero menudo cabreo jodeu
a nora de Carballiña.

Crisis, crisis, crisis
a esta xente non hai que na toque
porque aínda por enriba
a culpa vai ser do bloque.

Navidad, Navidad,
doce navidad
Santa Clauss tivo un accidente
por falta de visibilidad. HEY!!!

Catalina, Catalina,
eu deste concello xa non presumo
pero podías poñer tan sequera
bombillas de baixo consumo.HEY!!!

E esto das luces
aínda non acaba aquí,
porque está moi cabreado
o meu amigho Chichí,
e dicía o outro día:
"eu xa non quero nin que me fales, nin que me contes,
pois paraece unha burla
a esta gran comunidad de montes".

Navidad, Navidad,
doce navidad
hai que ver que esto da crisis
danos moito que falar. HEY!!!

Arre borriquiño! Vamos pra Dorrón,
que o de urbanismo
armou un bo follón.

Desde Areas a Pampaído
licenzas a mogollón
e a merda da depuradora
mandamoslla para Raxó.

E esto de Catalina
e algo sen igual
ela queda cos cartiños
e a merda para Sobral.

Arre borriquiño!
Arre, burro, arre!
Tira pola carretera do ensanche
e verás o que fixo O teu amigo Angel,
xa que no cementerio de Dorrón
armouse un follón de manda truco
que ata tiveron que chamar
o programa de Farruco.

E arre borriquiño
vamos pra Noalla
que alá os de urbanismo
tamén se quedaron en bragas.

O que pasou en Noalla
é un tanto raro
mira que joderselle o proxecto
que armaron en Monte Faro...

Arre borriquiño!
que aquí hai moita empanada
pois neste concello
non che aprendemos nada.

Pero mira como cobran
os nosos ghobernantes,
ganan unha morea de cartos
e sonche uns ignorantes.

Cobran e cobran
e volven a cobrar
todos os concellais
e a alcaldesa moito máis.

Pero mira como cobra
o carallo de Salvador
dous anos gobernando
e aínda non sei cal é a sua labor.

Pero mira como cobra
a pigha de Paz,
" a mí me la pone dura"
pero a ver onde van os cartos
desnitados para cultura.

Pero mira como cobra
e como come Tino
que non lle queda tempo
nin pá arreglar os camiños.

Cobran e cobran
e volven a cobrar
xa ganan máis cartos
que Galloso no Luar.

Pero mira como cobra
a "inocente" de Almudena
que por si ela fora
non viñañ turistas nin en patera.

E de todos estes personaxes
o que máis me abruma
e ese indeseable
chamado Xosé Luis O Puma.

E xa de tanto escribir
teño medio coloque,
e a ver onde carallo andan
os do PSOE e os do Bloque.

Cobran e cobran
e volven a cobrar
xa ghanan máis cartos
que Galloso no Luar.

E con esto me despido
ata a vindeira edición
ata que estes carallos
me toquen outra ves a indinasión.

BO NADAL!!!!