lunes, 24 de mayo de 2010

A can fraco todo lle son pulgas

Dende hoxe os concellos non poden pedir créditos a largo prazo ata o 2012 e os créditos a curto prazo deben ser liquidados antes do 31 de decembro.

Esta medida esta contemplada dentro do plan anticrise de ZP e sae hoxe publicada no BOE e tamén recomenda reducir os gastos de persoal.

No xornal 20 minutos lemos o seguinte sobre esta medida:

* reducción del déficit público, entre ellas la prohibición de endeudarse a largo plazo desde el martes, fecha de la entrada en vigor de la norma, hasta el 31 de diciembre de 2011.
* ni las entidades locales ni sus entidades dependientes clasificadas en el sector Administraciones Públicas podrán acudir al crédito público a largo plazo, en cualquiera de sus modalidades, para financiar sus inversiones.
* tampoco podrán sustituir total o parcialmente operaciones preexistentes, a excepción de aquellas que en valores actuales netos resulten beneficiosas para la entidad local en cuestión en el sentido de que ayudarían a reducir la carga financiara, el plazo de amortización o ambas cosas.
* también contempla que las operaciones a corto plazo concertadas para cubrir situaciones transitorias de financiación deberán quedar canceladas a 31 de diciembre de cada año.
*La norma establece además los destinos preferentes que deberán tener los ahorros de las entidades locales derivados de la reducción de gastos de personal en 2010 y 2011.

Parece que as cousas se lle poñen crudas a Catalina, hai que recordar que a deuda do concello se situa nos 13 millóns de euros e según o orzamento do 2010 pensaban pedir un crédito para sacar adiante as obras do Revel entre outras cousas.

Moitos xa temos claros que a capacidade inversora do concello neste momento é nula pero tendo en conta que non se pode hipotecar máis o concello ¿que van facer agora o grupo de goberno?

Pero a parte boa de todo isto que nas vísperas das eleccións e da campaña eleitoral non veremos as típicas inauguración de obras que se esperan a facer con vistas a campaña electoral.

Por outra banda, hai moitos concellos que empezan a prescindir de algunhas concellerias e a pregunta é ¿que medidas se van a tomar en Sanxenxo?