lunes, 31 de agosto de 2009

Centro de día

Empezamos hoxe facendome eco dunha información que teño contrastada de forma oral, xa que esta sendo investigada polas autoridades pertinentes, si, algo así como que hai medidas cautelares ou secreto de sumario; cada quen que escolla a mellor denominación.

A quen lle corresponde dirimir a realidade ou a falsedade das acusacións corresponde é a fiscalía e ao xuíz. E vos preguntaredes ¿de que estou a falar? Pois que o Centro de Día foi denunciado no Xulgado hai uns días.

Este feito xa é coñecido polas familias dos usuarios do Centro de Día, pola dirección do centro, pola Alcaldesa, pola asistenta social e por algún colectivo máis.

Sei que no momento que moitos lean isto non se enteraran e a outros se lle aclarara moitas cousas, normalmente cando dou unha noticia teño os datos na man por escrito pero neste caso os teño de palabras dadas por persoas implicadas por eso vou dicir que todo esto e “supostamente” ou “presuntamente” a min non me corresponde xulgar, para iso xa esta o sistema xudicial deste país inda que funcione con retraso pero si creo que é o meu deber comentalo e dentro dun tempo poder contar todo con datos, pero tamén quero deixar claro que o tema empeza a circular na rúa e os veciños temos dereito a información que cada día é máis escasa.

Dada a gravedade dos feitos denunciados esperemos que esto se aclare canto antes coas consecuencias que marca a lei sexa cal sexa a sentenza.