domingo, 3 de mayo de 2009

Por estar sempre ahi.




Dedicado a tódalas nais:

Miña nai ensinoume a apreciar un traballo ben feito: "Si vos vades matar, facedeo fora. Acabo de limpar".

Ata me ensinou algo de Relixión: "Reza para que esa mancha salga da alfombra".

Ensinoume a razoar: "Porque o digo eu, por iso,... e punto".

Ensinoume previsión: "asegúrate de que levas roupa interior limpa, por si tes un accidente".

Ensinoume ironía: "Ti segue chorando, verás como che dou unha razón para que chores de verdade".

Ensinoume a aforrar: "Garda as lágrimas para cando eu morra"

Ensinoume osmosis: "Pecha a boca e come!!!!"

Ensinoume contorsionismo: "¡Viches a suciedade que tes na nuca, vólvete!".

Ensinoume forza e vontade: "Vaste quedar sentada ata que comas todo"

Ensinounos metereoloxía: "Parece que pasou un furacán polo voso cuarto".

Ata nos ensina modificación de patróns do comportamento: "Deixa de actuar como teu pai".

Ensinounos habilidades como a de ventriloquía: "Non me rosmes, cala e contéstame:¿por que o fixeste?"

Ensinonos linguaxe encriptado: "non me, non me.... que te, que te ...."

Sin olvidarme das clases de Xeografía de España: "Como sigades así mandovos a un pa Cádiz e a outro pa Bilbao"

E as de Lóxica:"Mamá, ¿que hai para comer? ¡COMIDA!".

Sen olvidar as de rectitude: "Vou endereitarte dun tortazo".


¡¡¡GRAZAS MAMA!!!.....