martes, 12 de julio de 2011

A nova depuradora

Hoxe na Voz de Galicia podemos ler as seguintes declaracións de Feijoo:

 El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo destaca que el Plan de Infraestruturas Hidráulica comprometido en la legislatura está recibiendo un gran impulso por parte de la Xunta. Además asegura que en el primer semestre de 2012 un 75% del plan estará terminado o en marcha.

Feijoo apunta que aunque se trate de un plan «ambicioso» se prevé la instalación de depuradoras en municipios de más de 2.000 habitantes y el suministro de agua potable en núcleos de más de 50 habitantes. [...]
Pero Feijoo también destaca el centenar de actuaciones que quedan para cumplir el plan, entre ellas se encuentra la depuradora de Gandarío, Ribeira, Barcala (Negreira), Tarrío (Porto do Son), Sanxenxo, que da servicio a Razó, las obras del Plan Umia y los distintos planes de saneamiento de la ría del Burgo y de la ría de Arousa.


 Nestas declaracións nomea que a nova depuradora se instalará en Sanxenxo e dará servizo a Raxó.


PD: Por favor, agardo que os comentarios se  basen en temas polìticos,sociais, económicos ou sobre o que acontece en Sanxenxo pero non comentarios absurdos con insultos gratuítos e sin ningún tipo de interés e comentarios con interesés personais por parte da persoa que os escribe.  Senón seguirei moderando comentarios, porque temas de protesta en Sanxenxo hai dabondo para falar e comentar.