viernes, 29 de octubre de 2010

Non se dan aclarado.

A mellor maneira de ocultar o que non queres que os veciños poidan escoitar é facer un pleno as 10 da maña, así asegurase que non poida acudir case ninguén. Os puntos tratados hoxe eran de bastante calado co cal nada mellor que evitar dar a cara antes os veciños e así sempre se pode decir: xa o dixen no pleno, pero poucos testigos hai.

Agora que para irrisorio o tema da escola/obradoiro de hostelería que con tanto meneo de aquí para ala non lles vai facer falta coctelera para os meneos.

Primerio anuncian que a escola ven para Noalla cando se rehabilite o pazo e se faga a pousada na Lanzada.

Pero agora dende a diputación din que unha vez acaben as obras no sanatorio a escola volve para ali.

"El Concello de Sanxenxo restaba ayer importancia al hecho de que la Diputación tenga intención de que el Obradoiro de Hostelería que se desarrolla en el centro vacacional, vuelva a esta misma ubicación una vez concluidas las obras de reforma de la Pousada.
Y es que desde el grupo de gobierno mantienen que el Pazo de Quintáns acogerá una Escuela de Hostelería propia, y que este apartado forma parte del acuerdo alcanzado con la Diputación para la reforma del inmueble y que así aparecerá recogido en el convenio que firmarán próximamente.
No opinan lo mismo desde la Diputación. En la tarde de ayer confirmaban, desde el ente provincial, que el convenio a suscribir se ceñirá exclusivamente a las obras de reforma del inmueble. Insistieron en que será la sede provisional del Obradoiro de Hostelería y que éste retornará a A Lanzada una vez que los trabajos en la Pousada estén terminados." (Foto e texto do Diario de Arousa)

A mi que mo expliquen?

A realidade é que mentras marean a pérdiz  o tempo pasa e o final terán a quen votarlle as culpas Catalina a Louzán e Louzán a Catalina, tempo ao tempo.