sábado, 15 de septiembre de 2012

Non todo vale

Noticia do diario de arousa de hoxe:

El Concello entrega más de 1.500 kilos de 
tapones para una iniciativa solidaria 
El Concello entregó ayer más  de 1.500 kilos de tapones a la Fundación Seur

TERESA MIÑÁN SANXENXO
El Concello de Sanxenxo, a través de la Concejalía de Medio Ambiente y Servicios, hizo ayer entrega a la Fundación Seur de más de 1.500 kilos de tapones que fueron recogidos con fines solidarios durante el pasado curso escolar en los centros educativos del municipio pero también en supermercados y dependencias municipales.
Esta recogida se realizó para donar a la Fundación Seur, que a través de la venta de los tapones obtendrá unos fondos que destinará a las familias de niños enfermos con diferentes patologías poco frecuentes, con el único objetivo de mejorar la calidad de vida de estos enfermos.


Bajo el lema “Tapones para una nueva vida” se busca lograr el mayor número de ingresos gracias a la venta de este material para ayudar en la medida de lo posible a todos los niños que lo están pasando mal como consecuencia de una enfermedad de las denominadas “raras”.
Así, el Concello de Sanxenxo ha colaborado con esta campaña solidaria con la entrega de más de cincuenta sacos de tapones, que se corresponden con más de 1.500 kilos que van a permitir ayudar a estas familias gracias al proyecto puesto en marcha por la Fundación Seur y que está consiguiendo muy buenos resultados.
Teniendo en cuenta la gran cantidad de tapones que se han logrado juntar durante el último curso escolar en Sanxenxo, el concejal de Medio Ambiente, José Luis Rodríguez, agradeció ayer la colaboración de todos los vecinos con esta campaña.
Del mismo modo, como consecuencia del gran éxito que ha tenido esta iniciativa el edil anunció que la Concejalía de Medio Ambiente, cuyas dependencias se ubican en Vilalonga, continuará recogiendo tapones para este proyecto. Así, todas las personas que deseen seguir colaborando con esta iniciativa podrán hacerlo gracias al Concello sanxenxino. n


1.Aproveitar unha acción solidaria de todos os veciños para sacarse unha foto pareceme  un insulto, xa que o esforzo de todos a hora de recoller os tapóns faise con caracter altruista e si querían publicitar que foron entregados podese facer mediante unha nota de prensa e non ir sacarse unha foto como se fora merito do grupo do governo do concello ou dese concelleiro e non dos veciños.

2. A que ven o anuncio de dicir debido a gran acollida que tivo a iniciativa van a repetir, decirlle, que este tipo de iniciativas hai moito tempo que se fan grazas as familias dos nenos enfermos xa que é unha maneira de poder pagarse os tratamentos que a sanidade pública non costea.

3. O concello como institución é normal que ceda un espazo para que os veciños que colaboramos nestas campañas teñan onde depositalos ao igual que o fan asociacións, supermercados, colexios, .... co cal a anuncio propagandistico sobra.

4. Pero si quero felicitar a todos os veciños que fixeron posible que se recollesen os tapóns para axudar a eses nenos, porque hoxe por ti e mañan pode ser por min, e ir gardando os tapóns nunha bolsa na casa non custa nada e axuda moito.

5. Pareceme indignante aproveitar unha iniciativa solidaria e necesaria para sacarse a foto e facer publicidade dunha xestión que nin é iniciativa del nin moito menos mérito del. Hai actos que deberían quedar fora da propaganda política e facerse sin tanta pomposidad e moito menos dar leccións de ética.

6. Sinón teñen noticias que proporcionarlles a prensa que traballen, que hai moitos camiños con herbas por rozar, vertedoiros por controlar e bastantes desperfectos por arranxar sin necesidade de andar a facerse a foto todos os días.

7. .............. non todo vale, pero cando non hai rumbo nin norte nada se espera